Leave a comment

lencomua March 13 2015, 10:45:30 UTC
а є якась підбірка данних про збитих людей на залізниці? Скільки з них загинули на облаштованих переїздах, скільки на необлаштованих.
Як би можна було б дістати такі дані і до них додати порівняння зі збитими пішоходами на автодорогах.
Це як додатковий аргумент.

Reply

vbhjckfd March 13 2015, 10:47:16 UTC
Дякую. Мабуть зроблю відповідний запит.

Reply

alex_shutyuk March 13 2015, 10:49:40 UTC
А встигнуть вони підготувати таку статистику до наступної КБР?

Reply

vbhjckfd March 13 2015, 10:54:37 UTC
Вони доволі оперативно відписують, це тішить.

Reply

vbhjckfd March 13 2015, 12:57:11 UTC
Як тобі - годно?

Reply

easternwestern March 13 2015, 18:49:11 UTC
Там й 1 випадку на рік не стається, так що статистика у будь-якому разі буде нерепрезентативна. Щоб можна було щось на ній грунтувати треба дані за років 30 ( ... )

Reply

vbhjckfd March 13 2015, 19:26:48 UTC
Власне я звик комбінувати ці методи :)

Задовбувати самого чиновника + одночасно шукати виходи на його начальника :)

Reply

alex_shutyuk March 13 2015, 10:49:13 UTC
Оце діло.

Reply

vbhjckfd March 13 2015, 10:49:49 UTC
Наразі таке знайшов:

Попри постійну інформаційно-роз’яснювальну роботу, уникнути смертей не вдається і серед сторонніх осіб, які порушують правила безпеки на залізничних об’єктах - переходять колію у невстановлених місцях, ходять по колії чи знаходяться в негабаритних місцях. За 8 місяців на Львівській залізниці травмувались 66 осіб, серед них 39 - смертельно. Минулоріч сумна статистика зафіксувала 64 потерпілих, із них - 36 смертей.

http://portal.lviv.ua/news/2014/09/11/121100.html

Reply

ext_1700079 March 13 2015, 10:51:18 UTC
а скільки з них у Львові і саме в тих місцях народних стежок?

Reply

vbhjckfd March 13 2015, 10:52:48 UTC
Думаю треба питатись про конкретні місця. Наприклад про 2 вищенаведені (де є міст і підземка, але всі на них срали)
А ще про 2 легальні пішохідні переходи (Скнилів і Прилбицька в Рясне-2)

Відсутнісь випадків у всіх цих місцях покаже, що:
1) дорогі проекти по рознесенню потоків людей й поїздів не підвищують безпеку
2) легалізація переходів не спричиняє зростання смертності

Reply


Leave a comment

Up