а є якась підбірка данних про збитих людей на залізниці? Скільки з них загинули на облаштованих переїздах, скільки на необлаштованих. Як би можна було б дістати такі дані і до них додати порівняння зі збитими пішоходами на автодорогах. Це як додатковий аргумент.
Там й 1 випадку на рік не стається, так що статистика у будь-якому разі буде нерепрезентативна. Щоб можна було щось на ній грунтувати треба дані за років 30
( ... )
Попри постійну інформаційно-роз’яснювальну роботу, уникнути смертей не вдається і серед сторонніх осіб, які порушують правила безпеки на залізничних об’єктах - переходять колію у невстановлених місцях, ходять по колії чи знаходяться в негабаритних місцях. За 8 місяців на Львівській залізниці травмувались 66 осіб, серед них 39 - смертельно. Минулоріч сумна статистика зафіксувала 64 потерпілих, із них - 36 смертей.
Думаю треба питатись про конкретні місця. Наприклад про 2 вищенаведені (де є міст і підземка, але всі на них срали) А ще про 2 легальні пішохідні переходи (Скнилів і Прилбицька в Рясне-2)
Відсутнісь випадків у всіх цих місцях покаже, що: 1) дорогі проекти по рознесенню потоків людей й поїздів не підвищують безпеку 2) легалізація переходів не спричиняє зростання смертності
Як би можна було б дістати такі дані і до них додати порівняння зі збитими пішоходами на автодорогах.
Це як додатковий аргумент.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Задовбувати самого чиновника + одночасно шукати виходи на його начальника :)
Reply
Reply
Попри постійну інформаційно-роз’яснювальну роботу, уникнути смертей не вдається і серед сторонніх осіб, які порушують правила безпеки на залізничних об’єктах - переходять колію у невстановлених місцях, ходять по колії чи знаходяться в негабаритних місцях. За 8 місяців на Львівській залізниці травмувались 66 осіб, серед них 39 - смертельно. Минулоріч сумна статистика зафіксувала 64 потерпілих, із них - 36 смертей.
http://portal.lviv.ua/news/2014/09/11/121100.html
Reply
Reply
А ще про 2 легальні пішохідні переходи (Скнилів і Прилбицька в Рясне-2)
Відсутнісь випадків у всіх цих місцях покаже, що:
1) дорогі проекти по рознесенню потоків людей й поїздів не підвищують безпеку
2) легалізація переходів не спричиняє зростання смертності
Reply
Leave a comment