Як збивали стовпці на Городоцькій

Sep 25, 2014 09:46

image Click to view


Ось відео з камери спостереження Львівавтодору, на якому видно, як збивали стовпці на Городоцькій. Велика подяка Ігору Могилі за розшарювання.

трафунок, городоцька

Leave a comment

dfaw September 25 2014, 07:10:17 UTC
Качество камеры ........

Reply

easternwestern September 25 2014, 09:44:22 UTC
Та якість камери нормальна, чого ви очікували? А от якість свобпчиків як з гівна зроблені, якщо їх отак поворотом Волга знесла. Одне діло коли на серйозній швидкості чи гружена вантажівка, а тут...

Reply

dfaw September 25 2014, 09:46:24 UTC
Про качество я уже писал в первой теме, просто вы наверное не видели как столбы из земли с тремя кубами бетона выворачиваются

Reply

easternwestern September 25 2014, 10:18:09 UTC
Ну стовпчики поміцніше я точно бачив, оці якісь вже зовсім суто декоративні.
Щодо вивернення кубів бетону, то це явно не в тему. Я звичайно розумію, що по середині Городоцької із-за підземної інфраструктури навряд чи можна буде копнути так, щоб у будь-якому разі смерть загрожувала не стовпчикам, а водіям(а саме таких стовпчиків, складається враження, хотілося б деяким дописувачам). Проте ми обговорюємо не випадок викорчовування кубів бетону, ми обговорюємо як стовпчик ламає як папір Волга на якихось 20 км на годину.

Reply

dfaw September 25 2014, 10:28:17 UTC
Полторы тонны на скорости в 20 километров при учете абсолютно жесткого удара - это много. Лучше менять столбик, чем бровку, дорогу и новое дерево. Увы в данном случаи гарантированно уберечь дерево не получиться, по тому считаю что столбики имеют соответствующую условия прочность

Reply

easternwestern September 25 2014, 12:17:53 UTC
Ви якісь речі з паралельної реальності пишете.

>>Полторы тонны на скорости в 20 километров при учете абсолютно жесткого удара - это много.
Все пізнається в порівнянні. Зупинити півтори тони на 20 км не так вже й важко. Подивіться відео аварій, як ці півтори тони можуть розплющитись від деяких перепон на швидкості в рази більшій двадцяти.

>>Лучше менять столбик, чем бровку, дорогу и новое дерево.Мені не бачиться як обговорюваний нами стовпчик може вберегти що-небуть. Дерево вціліло не тому що там були стовпчики, а тому що Волга банально проїхалась повз нього. Тому й говорю, що такий стовпчик має суто декоративні функції. Якби стовпчиків не було - дерево все одно було б ціле, бо Волга проїхала повз; якби маршрут Волги таки пройшовся б через дерево - то стовпчики ніяк би дерево не вберегли, полягли б так як вони й полягли ( ... )

Reply

dfaw September 25 2014, 12:44:50 UTC
Нет, я ни когда в жизни не видел битых машин:D Ещё раз волга по сути не сильно мягче столбика, что бы её остановить надо снизу пару кубов бетона, где в таком случаи будет расти дерево ?

Reply

easternwestern September 25 2014, 13:39:11 UTC
Ви сильно переоцінюєте потреби дерева на землю. Як і потреби стовпчика. Та й не обов'язково ставити стовпчик при самому дереві. А коли підземна частина стовпчика таки почне заважати дереву, то до того часу дерево саме зможе вберегти себе від будь-якої Волги на будь-якій швидкості.
Ви краще скажіть яка користь дереву від отаких стовпчиків?

Reply

dfaw September 25 2014, 14:26:48 UTC
Стандартный метод монтажа опор уличного освещения - ~2 куба бетона, яма метр, на метр и на два глубиной, если столб не ломается то волга его выворачивает, наблюдал не однократно.

Повторяю вопрос, где будет расти дерево ?

Reply

easternwestern September 25 2014, 17:38:23 UTC
Увів у гуглі "волга стовп", видало зоображення де стовп зламався, видало зоображення де зламалась волга, видало зоображення де зламалось і те і інше, зоображень де волга вивернула 2 куби бетону принаймні у першій сотні не видало. Я звичайно не сумніваюсь що ви говорите правду і особисто на волзі куби бетону вивертали, але вочевидь це явище не настільки поширене як вам здається.
Так чи інакше, вуличні стовпи не призначені витримувати удар волги(тим паче що якщо на 20 км краще щоб стовп вцілів, то на 100км вже куди краще щоб стовп не вцілів), тому до них немає ніяких питань.
Є стовпці які призначені витримувати удар. Такі стовпці, установлюють на узбіччі доріг з небезпечним рельєфом, на зупинках громадського транспорту щоб якийсь ідіот не в'їхав в юрбу т.д. Такі стовбці вже не з вашого улюбленого бетону, а переважно металеві. І ключем до вирішення проблеми там переважно виступає не об'єм, а глибина, що ніяк не заважає дереву рости ( ... )

Reply

dfaw September 25 2014, 17:45:25 UTC
Они предназначены не дать стать возле дерева. Или хочу услышать другой вариант от автора. Да они могут выдержать столкновения с современными легковыми автомобилями, но не с БТР, танком или их дальним родственником волгой.

Ни чего себе без всяких усилий, арматура так по прочности превосходит стальную, к вашему сведению, я готов провести нагрузочный тест на излом, если усилие будет больше чем у столбика на остановке вы готовы оплатить тест и новые столбики ? ;)

Reply

easternwestern September 25 2014, 19:41:19 UTC
З функцією не дати стати чудово справляються й дерев'яні підв'язки, якщо така функція взагалі потрібна.

>>Ни чего себе без всяких усилий, арматура так по прочности превосходит стальную, к вашему сведению, я готов провести нагрузочный тест на излом, если усилие будет больше чем у столбика на остановке вы готовы оплатить тест и новые столбики ? ;)
Мене мало цікавить гіпотетика. Там де я бачив стовпці що захищали автобусні зупинки - вони були металевими. Проте ми обговорюємо конкретні стовпчики, які вже пройшли "нагрузочний тест на злом", і можливо тратити на них гроші просто не є доцільним. Я не особливо бачу чим деревам без цих стовпців стане гірше.
Коли вздовж тротуарів вулиць міст садять дерева(що відбувається відносно часто) то підв'язку дерев'яними стовпчиками роблять часто, а от бетонні не застосовують, і нічого.
Навіть якщо при наявності стовпчиків ймовірність дерева прижитись вища, то я думаю ціна стовпчиків солідно перекриває малоймовірні витрати на пересадку одного з дерев.

Reply

dfaw September 25 2014, 21:25:46 UTC
Рука/лицо

Reply

easternwestern September 25 2014, 22:41:06 UTC
Ви праві, саме такі відчуття викликає ваш захист стовпчиків, які зрізаються на швидкості 20км. Я зрозумів би якби ви сказали: "так виглядає краще", але ви зайняли позицію: "так, цей бронежилет пробивається кулями, але він дуже потрібен. Що ви хочете від бронежилету коли куля так швидко летить? Хочете я вам за ваші гроші проведу тест стіни і покажу як її кулі пробивають, а що ви від одягу хочете. А бронежилети що не пробиваються... ну так вони ж важкі, дорогі і взагалі для цього треба стільки тяжкої броні понавішувати що там воїн не поміститься між нею. Повторюю запитання, де ви знайдете місце для воїна у тому бронежилеті?!".

Reply

dfaw September 26 2014, 06:30:34 UTC
Нет, ваш практический опыт со столбиками на остановке, которые ни когда не подвергались краштесту у вас на глазах зато вы уверены в их непоколебимости.

Необходимость и ценность некоторых бронежелетов тоже спорная, именно бронепластины давно не применяются, самый высокий класс защиты имеют композитные материалы которые разрушаются при обстреле. То есть после обстрела бронежилете надо менять, как и столбик после наезда

Reply

dfaw October 2 2014, 12:24:50 UTC
Вот сталь, как бумага
http://youtu.be/xpQqAAkOFeU?t=5m7s

Reply


Leave a comment

Up