(не місцева) Маршрукти є тільки там, де немє електротранспорту. Також їх усіх сертифікують, контролюючи таким чином тезнічний стан, зовнішній вигляд та чистоту.
Трамвай будується за рахунок співфінансування, частково міський бюджет, частково кредит, здається Швейцарії.
(местный, понаехавший в Киев) Саша не совсем права: маршрутки частично дублируют электротранспорт, их стало меньше после транспортной реформы. Маршрутки - Спринтеры, Богданы и Эталоны.
Місцевий. З транспортом було все ок, поки пан Гройсман не провів транспортну реформу, після якої стало значно більше муніципального транспорту. Проблема в тому, що порою доводиться робити декілька пересадок для того, щоб добратись до пункту призначення. Раніше було значно зручніше. А взагалі, то не можна його порівнювати з іншими містами. Вінниця, як і Львів чи Київ має свою родзинку. Це унікальне місто. Дуже гарне і привітне. Як зазначив автор, вінничани - привітні, здебільшого добрі. Я пишаюсь тим, що я вінничанин.
Я-Вінничанка) Громадський транспорт чудовий,інтервали малі,не приходиться довго чекати... Маршрутки звісно є,і їх дууууже багато)) а трамвай нам будує наш любий мер-Володимир Гройсман (а зараз він віце прем'є-міністр)
Reply
Маршрукти є тільки там, де немє електротранспорту. Також їх усіх сертифікують, контролюючи таким чином тезнічний стан, зовнішній вигляд та чистоту.
Трамвай будується за рахунок співфінансування, частково міський бюджет, частково кредит, здається Швейцарії.
Reply
Reply
Reply
Саша не совсем права: маршрутки частично дублируют электротранспорт, их стало меньше после транспортной реформы. Маршрутки - Спринтеры, Богданы и Эталоны.
Reply
Reply
Маршрутки звісно є,і їх дууууже багато))
а трамвай нам будує наш любий мер-Володимир Гройсман (а зараз він віце прем'є-міністр)
Reply
Leave a comment