Взагалі головне питання тут - про дерева) Про це що думаєш?
Стосовно переходу - там ще й поворот біля ц. Анни і машини, які їдуть в центр згори, дуже пізно бачать той перехід та людей, переходити досить небезпечно.
Наскільки я бачу, всі знаки та світлофори встановлені на бічних тротуарах, тому дерева по центру не мали б нічого такого затуляти. На самих перехрестях дерева, погоджуюсь, не кращий варіант, але ж тут - пряма дорога.
знаки і світлофори стоять обабіч дороги. Дерева (кущі або клумби з квітами) автор пропонує посадити на середній смузі. Це безпеці і зручності не заважатиме)
То пустити машини в один ряд зі швидкістю 20 км/год. Принаймі там, де переходить більше одної людини на хвилину. Нехай водії не здогадуються, а пропускають тих, хто переходить :-)
Є кілька нових світлофорів, які показують, наскільки ця ідея може бути абсурдною. Наприклад, біля дит. лікарні на Чупринки, та біля Ельжбети. Я спочатку пару циклів чекаю, що воно дасть мені зелений. Облом. Потім тицну кнопку, і воно хвилину думає. Машин ввечері нема, тому я переходжу, матюкаючи тупу залізяку. А потім вмикається зелене пішоходам, червоне автомобілям, і 2 чотирьохколісних лузери стоять ще секунд 20 чекають на пустому переході.
(The comment has been removed)
Стосовно переходу - там ще й поворот біля ц. Анни і машини, які їдуть в центр згори, дуже пізно бачать той перехід та людей, переходити досить небезпечно.
Reply
(The comment has been removed)
На самих перехрестях дерева, погоджуюсь, не кращий варіант, але ж тут - пряма дорога.
Reply
Reply
(The comment has been removed)
( ... )
Reply
Reply
Я спочатку пару циклів чекаю, що воно дасть мені зелений. Облом. Потім тицну кнопку, і воно хвилину думає. Машин ввечері нема, тому я переходжу, матюкаючи тупу залізяку. А потім вмикається зелене пішоходам, червоне автомобілям, і 2 чотирьохколісних лузери стоять ще секунд 20 чекають на пустому переході.
Reply
Leave a comment