Jul 14, 2014 18:12
А ви користуєтесь он-лайн супермаркетами?
Мені, от, підказали один. Ambar.ua зветься.
Пообіцяли, що доставка безкоштовна і взагалі - гарно відносяться до роботи.
Добре, заходжу, реєструюся, замовляю.
Отримую підтвердження.
Дзвіночок. Домовляюся, що привезуть сьогодні за нал (на картці трохи не довистачило грошиків - як згодом зробумів - добре, що не сплатив раніше ніж привезли).
Отримую ще одне підтвердження на пошту, що все ок.
Обрадував дочу, що привезуть.
І тут раптом... Через майже три години в пошту падає ще один лист. З ціною на майже 100 грн дорожче за той, що був раніше.
І той лист я побачив лише увечорі. От, халепа!
Дзвоню.
Дівчина намгається з'ясувати.
Передзвонює.
Один пункт замовлення, каже, подорожчав. Тому й ціна така.
Так, каже, ніби, все супер, це нормально, що ціна дорожчає після угоди.
Для неї може і нормально. Тількі я звик трохи до іншого ставлення до клієнтів і відправив цей абмар накер. Двічі, тому що за 10 хвилин ще й кур'єр приїхав з новою ціною.
Кажете, "це Київ, дєтка"?
Ні, це не "Київ". Це хєрня, через яку цей Амбар втратив довіру.
Ну і клієнтів, відповідно.
А Київ кльовий. Він таких перетрушує.
КИЇВ,
ambar