Чи варто мити ланцюг велосипеда?

Jun 05, 2012 13:04

Кожен уважний до свого двоколісного товариша велосипедист знає, що найчастіше уваги потребує така частина байка, як ланцюг ( Read more... )

Leave a comment

Re: Чистота байку abogonis June 5 2012, 14:32:55 UTC
Про перевагу миття розчинником над іншими способами - згоден на 100%.
Але для цього ланцюг слід зняти. За відсутності замка (як, наприклад, в ланцюгах Shimano, які є найпоширенішими), цю процедуру не будеш повторювати часто.
Але навіть свої ланцюги SRAM мити не буду (крім випадків, перахованих в пості). Ну не вірю, що регулярне ретельне миття ланцюга істотно продовжить ресурс. А можливе продовження ресурсу на 10-20% не виправдовує затрачених зусиль. Краще раз на кілька тисяч км купувати зайвий ланцюг.
Інструмент для видалення бруду з поміж зірок лежить у мене кілька років. Ні разу не скористався. Напевно тому, що уникаю справжнього бездоріжжя.
Було кілька разів, потрапляли гілки між зірки і ланцюгом запресовувались, то без проблем дістав викруткою з ремонтного набору, який завжди зі мною.
Систему-дабл чистити, однозначно, простіше :) До речі, вона мені взагалі подобається. От тільки постійно мучить теоретичне припущення, що трансмісія на "даблі", напевно, має менший ККД, порівняно з наборами з більшими зірками.
Після Вересневого більше проблем з чищенням взуття, ніж велосипеда :)
Статтю написав після того, як прочитав, що Костя Влащук чисть зірки зубною щіткою.

Reply

Re: Чистота байку abogonis June 5 2012, 14:41:37 UTC
Ще додам, що при акуратному змащуванні безпосередньо після його завершення зайвого мастила на зовнішній поверхні ланцюга не буде. Тому, прибрати майже нічого не вдасться.
А от потім, після певного пробігу, мастило все ж потрапить на зовнішні поверхні. І, напевно, його було б не зайвим видалити. Але це надто брудна і малоефективна процера, як на мене.

Reply

Re: Чистота байку vovan_m140 June 6 2012, 10:49:05 UTC
Не знаю, який в тебе набір зірок, але на мою думку ти втрачаєш лише самі високі передачі, типу 44/11-44/13.
Ці передачі на асфальті можуть знадобитися лише при їзді з гори на швидкості за 60. На грунті вони взагалі не потрібні....або тра бути не аби яким лосем.
В результаті , таскаєш з собою зайву (і найважчу) зірку.
Використовувати 3-тю зірку на рівному асфальті на передачах 3-3 ..3-5 теж не фонтан, досить сильний перекіс ланцюга. 3-6..3-9 - надто низький каденс.
Тому, мій наступний вибір за 2-х зірковою трансміссією. ..А...в мене 29-ті колеса, може на 26 трохи не так.
Писав з розрахунку на грунтову гуму 2-2.2". Якщо встановити сліки, то 3-тя зірка іноді задіяна, але все ж короткочасно.

Reply

Re: Чистота байку abogonis June 6 2012, 16:28:51 UTC
У мене система 39/26, касета 11-36.
При оптимальному каденсі (90 об./хв) на найвищій передачі швидкість складає 40 км/год. Для рівної дороги достатньо. Але на спусках розкручую до 130 об/хв. щоб розігнатись до 65 км/год. За наявності 3-ї зірки можна було б розганятись на спусках до вищої швидкості.
В принципі, економія на масі варта описаної жертви.

Reply

Re: Чистота байку abogonis June 8 2012, 08:36:01 UTC
Цікаві тенденції мають місце на ринку. SRAM готує нову трансмісію SRAM XX1. Вона матиме 1 зірку попереду і 11 на касеті. За рахунок відсутності переднього перемикача і монетки мінус 150 г порівняно з SRAM XX.

Reply

Re: Чистота байку vovan_m140 June 8 2012, 09:05:43 UTC
Бачив фотки цього щастя....як на мене , тра додавати якийсь заспокоювач ланцюга, перекіс ланцюга на крайніх передачах досить великий...Хоча вони ж не дурні, може знову якось зірки загострять хитро....

Reply


Leave a comment

Up