Пресс-релиз "Старт виборчої президентської кампанії: настрої та електоральні орієнтації населення "

Oct 21, 2009 12:10

В понедельник в "Интерфаксе" проходила пресс-конференция на указанную тему. Только сейчас дошли руки выложить пресс-релиз.


Скачать
.
В нём результаты последних соцопросов Украинского института социальных исследований имени А. Ярёменко и Центра "Социальный мониторинг".

Затронуты темы (на украинском языке):

Соціально-економічне самопочуття населення: осінь 2009 р.
  • Суб'єктивна оцінка змін соціально-економічного становища країни та власного матеріального становища різних верств населення
  • Прояви впливу кризи
  • Тіньові доходи: яка реальна частка «сірих конвертів»?
  • Який рівень доходів населення вважає за достатній
  • Кого населення вважає винним за сучасний важкий стан соціально-економічної ситуації?
  • Хто може запропонувати стратегію розвитку України?
  • Рівень довіри до соціальних інститутів
Хто є реальними претендентам на посаду Президента
  • Очікуваний рівень електоральної активності
  • Рівень підтримки політиків - можливих претендентів на посаду Президента України
  • Можливі сценарії другого туру
  • Рівень довіри діючому Президенту
  • Рівень електоральної підтримки політичних сил
Оцінка впливу політичної реклами
  • Рівень знайомства електорату з рекламою окремих політиків
  • Сприйняття населенням політичної реклами
  • Чи впливає реклама на можливу електоральну поведінку
  • На кого з політиків - можливих претендентів на посаду Президента України працюють основні телевізійні канали: думка населення 


Приятного чтения.

выборы-2010, политическая реклама, пресс-релиз, Украина, соцопрос, социально-экономическая ситуация

Previous post Next post
Up