Згоден. Не треба осуджувати грішників, бо за це можна попасти в АД! А якщо більш загальніше, то АД нас чекає за будь-яке механічне благочестя. Дякую, багато понять прояснилось. Хоча не згоден із закріпленням авторського права на інтелектуальну власність поняття "АД" за вами (духовенством). АД - об’єктивна реальність. Бо якщо не так, то чому я взагалі маю боятись осуджувати митаря?
В притчі сказано, що митарь вийшов з храму більш виправданим. Це означає, що над ним нависала певна загроза негараздів (АДУ), але після здійснення молитви (перш за все почуттєвої - відчуття своєї гріховності) ця загроза якщо не зникла, то принаймні зменшилась. Якщо ж припустити, що АДУ або загрози негараздів не існує, то молитва митаря - пуста, нераціональна і дурна справа - бо є лише безрезультативною витратою сил.
Є різні види страху. З досягненням любові один з них виганяється геть - за словами Іоана Богослова, а інший страх - як звичка стриманості - залишається. Є різні види тіла. 1 Коринф 15,44: Сіється тіло душевне, встає тіло духовне. Є тіло душевне, є й тіло духовне.
Мабуть, є і різні види пекла. Одне пекло - те, що придумали нерозважливі духівники, але є і інше - пекло реальне - як духовна мука від усвідомлення втрачених можливостей.
Comments 6
Эта притча несёт многим надежду и утешение даже
Reply
Reply
А якщо більш загальніше, то АД нас чекає за будь-яке механічне благочестя.
Дякую, багато понять прояснилось. Хоча не згоден із закріпленням авторського права на інтелектуальну власність поняття "АД" за вами (духовенством). АД - об’єктивна реальність. Бо якщо не так, то чому я взагалі маю боятись осуджувати митаря?
В притчі сказано, що митарь вийшов з храму більш виправданим. Це означає, що над ним нависала певна загроза негараздів (АДУ), але після здійснення молитви (перш за все почуттєвої - відчуття своєї гріховності) ця загроза якщо не зникла, то принаймні зменшилась. Якщо ж припустити, що АДУ або загрози негараздів не існує, то молитва митаря - пуста, нераціональна і дурна справа - бо є лише безрезультативною витратою сил.
Reply
Reply
Є різні види тіла. 1 Коринф 15,44: Сіється тіло душевне, встає тіло духовне. Є тіло душевне, є й тіло духовне.
Мабуть, є і різні види пекла. Одне пекло - те, що придумали нерозважливі духівники, але є і інше - пекло реальне - як духовна мука від усвідомлення втрачених можливостей.
:-)
Reply
Reply
Leave a comment