На рахунок каталізаторів думаю, що вони на газі будуть "Ходити" Набагато довше, оскільки октанове число газу близько 100, а кати виходять з ладу при використанні нізкооктановогоо палива
Тут можна поговорити. З газу виділяється стільки всякої фігні, що по неволі задумаешся. Коли зливаєш конденсат (Водний - масляний розчин?) Диву даєшся, какя бяка. Так от якщо це тільки частина гидоти яка в газі знаходиться, то інша частина з жиром і водою, добавками всякими смердючими йде в каталізатори і там по ідеї догорає, але чи впорається каталізатор з коксом який утворюється після згоряння цієї бяки чи ні.
А низькооктанове паливо на мою думку як таке не руйнує каталізатори, руйнують присадки в паливо (Сірка, свинець) які відповідають за октанове число, але на жаль не згорають в циліндрах а осідають на структурах ката. Або хімічно впливають на його структуру. Але це, так би мовити, домисли дилетанта з автослесарним освітою.