Apple Schmapple

Apr 17, 2009 12:41

Altijd leuk, ik wil aan Apple vragen of het mogelijk is een BTW factuur te vragen bij de aankoop van nummers op iTunes. Leuk en aardig, maar na een hoop puzzelen (google werkt uiteraard beter dan naar hun eigen site gaan), kom je hier terecht, wat op zich nog wel een normale nederlandse pagina is. Hier staat ergens dat je de iTunes store kunt mailen met vragen over downloads, aankopen en andere zaken. Op het moment dat je op één van die links klikt krijg je echter een engelse FAQ pagina, met onderaan een soort support formuliertje (tenzij je de 'anders' link aanklikt, dan krijg je niks). Sowieso is de overgang van Nederlands naar Engels wat mij betreft al slordig, maar als kers op de taart moet je bij de support formuliertjes invullen wat je probleem is. Je kunt echter niet kiezen voor "Ik wil graag een BTW-factuur", nee, je kunt alleen dingen zeggen als "Ik heb per ongeluk een nummer gekocht" of "Ik heb per ongeluk twee keer hetzelfde nummer gekocht". De optie "Ik heb een andere vraag, die niet geanticipeerd is door de briljante geniën van Apple" kent Apple blijkbaar niet als het om het kopen van nummers gaat.

Je zou bijna gaan vermoeden dat Apple een beleid heeft dat zegt dat je geen vragen kunt hebben die zij niet van te voren bedacht hebben, of dat Apple de belastingen laat regelen door één of andere Voodoo Priestress en lopen ze daar liever niet mee te koop op hun site...
Previous post Next post
Up