Sestadieni galutinai isitikinau, kad mano bolidui nepatinka kelione i uosvija (Marijampole). Na bet apie viska nuo
pradziu
Birzelio viduryje kelione i Marijampole, nakvyne ir kita ryta prie juros. Galima rinktis du kelius: per Kauna - daugybe masinu, keleta remontuojamu ruozu arba per Prienus - maziau masinu, keletas remontuojamu ruozu ir idomesnis vairavimui kelias beigi kokiu 20 km trumpesnis. Pasirenku antraji varianta, kadangi traukianciu prie juros masinu tabunas nezada nieko gero. Pravaziaves Aukstadvari pamaciau zenkla "Ribotas greitis" ir skaicius 40 ir dar saunesni zenkla, kuris KET aprasytas taip "121. "Žvyras". Patobulintos dangos kelio ruožas, kuriame iš po ratu gali buti išsviesta žvyro, skaldos ir panašiai.". Sito zenklo visada bijojau, nes net ir riedant minimaliu greiciu negali garantuoti, kad neprajos dzigitas, kuriam viskas giliai px ir neisbarskins tau stiklu. Taip ir nutiko gavau akmeni ir dabar turiu stikle prisiminima, kolkas nesiplecia, bet who knows.
Uzpraeita savaitgali velgi kelione i Marijampole. Duslintuvo bildejimas jau senai nedave ramybes, todel su uosviu sutarem, kad tenai suras zmogu, kuris uzvirins skylute ir sutvarkys bildejima (Su tu plerpianciu duslintuvu pravazinejau gal kokia savaite). Isauso keliones i Marijampole rytas ir bolido spyriojimosi valanda: Tik nusileidus nuo lazdynu viaduko (prie "Nestes") duslintuvas luzo per puse ir vienas galas pradejo ciuozti asfaltu. Mintis apie asfalto tarkavima iki Marijampoles manes visai nesuzavejo, tad teko vietoje bandyti listi po masina ir ziuret ka galima padaryt. Kadangi vielos nesivezioju teko prasyti tecio, kad jos atveztu. Palindau po masina ir kiek imanoma tokiom salygom duslintuva pririsau. Plerpdamas ir visus gasdindamas nusigavau iki uosvijos, kur vietinis "Jurgelis meistrelis" net neblogesnis svarscikas nei Upspapskis sutvarke duslintuva . Beja pirma karta maciau zmogu, kuris virina be kaukes. Platu spektra zmogus mato...
Praejes penktadienis. Po darbo sedu i masina ir nieko neitardamas vel patraukiu i Marijampole. Pasirenku kelia per Prienus. Pravaziuoju Trakus ir jau svajoju apie tai, kaip Aukstadvaryje sustosiu parduotuveje nusipirkti konors gaivinancio. Staiga isgirstu toki beveik suvi ir kazka besidauzant po kapotu. Pradedu leteti ir masina uzgesta. Atidares kapota supratau kad pezdec podkralsia nezametno. Issovus zvake. Variklis ir zvake karsta ir del karsto oro beveik nevesta. Pradedu stabdyti pakeleivingas masinas, bet suprantu, kad seni geri laikai, kai zmones masinoje veziodavosi visus imanomus instrumentus praejo, dabar gerai, jei domkrata turi. Bet sustojus Astra pasisiulo patempti iki Aukstadvario, as aisku sutinku, nes mintis likti vidury lauku visai nezavi. Kadangi Aukstadvaryje atsirandu tik apie 18 val. (kaip jau minejau yra penktadienis) rasti veikianti kazkoki tipo autoserviza yra be sancu. Pravaikstau puse baznytkaimio, degalineje zvakiu rakto nera, autodaliu parduotuveleje taip pat. Tada pamatau prie kelio "lauko kavineje" sedincius du vietines reiksmes "alkaselius" tvarkant "Vilko" alu. Tada man atgimsta viltis. Jiem isaiskinu visa situacijos sudetinguma, tada gaunu kruva visokiu pasiulyme, bet siaip suprantu kad tackai jau kaip ir pezdec, vienas is ju yra specialistas ir galetu padaryt, bet paskui nurodo zmogu, pas kuri galima gauti zvakiu rakta. Zmogus nesiparindamas duoda man ir rakta ir kita zvake, tik papraso, kad rakta grazinciau. Na aisku isaiskeja, kad vien zvakes isukimas nepades, nes sriegio galvuteje nebera. tada teko prasyti geru zmoniu is Marijampoles patempti masina. Sestadieni remontas truko apie 15 min ir kainavo viena Basanaviciu. By the way kelio pro Prienus nera, ten kazkoks offroudas padarytas, geriau jau per Kauna vaziuoti.
Dabar mastau, kad gedimai vis progresuoja ir su nekantrumu laukiu kitos keliones i uosvija.
Dienos dzioukas
Офисная мудрость:
Как файл не называй - всё равно когда понадобится хер найдёшь.