May 16, 2014 12:51
Робимо для клієнта, успішно.
Є корпоративний аккаунт скайпу. Є внутрішня АТС, у кожного співробітника є внутрішній телефон.
Дзвінки на їх корпоративний акк приймаються АТС і перенаправляються на офісні телефони. Офісні телефони показують на екрані, хто дзвонить, а на комп'ютерах відкривається віконце з короткою історією клієнта, якщо його скайп записаний в корпоративній телефонній книзі.
Так само, якщо хтось із співробітників хоче подзвонити через скайп, він через наш софт на пк запускає дзвінок, дзвонить його телефон, він піднімає трубку і в той момент його з'єднує з викликаним абонентом.
Профіт:
мінус гарнітура на столі ( було дві, одна до телефона й інша до комп'ютера, тепер комп'ютерна непотрібна)
гарантована відповідь на дзвінок на корпоративний скайп (хоч хтось із співробітників відповість, коли акк стоїть на єдиному пк - співробітник може відійти)
Трабл:
якщо скайп запускати на сервері, то немає можливості на корпоративному аккаунті чатитится. якщо скайп тримати відкритим на пк співробітника і там перехоплювати дзвінки, то при маніпуляціях юзера з комп'ютером може закритися скайп, з усіма з цього витікаючими наслідками.
айтішнік-балєрина,
ці ваші інтернети