Інтеграція Skype та офісної телефонії

May 16, 2014 12:51

Робимо для клієнта, успішно.

Є корпоративний аккаунт скайпу. Є внутрішня АТС, у кожного співробітника є внутрішній телефон.

Дзвінки на їх корпоративний акк приймаються АТС і перенаправляються на офісні телефони. Офісні телефони показують на екрані, хто дзвонить, а на комп'ютерах відкривається віконце з короткою історією клієнта, якщо його скайп записаний в корпоративній телефонній книзі.

Так само, якщо хтось із співробітників хоче подзвонити через скайп, він через наш софт на пк запускає дзвінок, дзвонить його телефон, він піднімає трубку і в той момент його з'єднує з викликаним абонентом.

Профіт:
мінус гарнітура на столі ( було дві, одна до телефона й інша до комп'ютера, тепер комп'ютерна непотрібна)
гарантована відповідь на дзвінок на корпоративний скайп (хоч хтось із співробітників відповість, коли акк стоїть на єдиному пк - співробітник може відійти)

Трабл:
якщо скайп запускати на сервері, то немає можливості на корпоративному аккаунті чатитится. якщо скайп тримати відкритим на пк співробітника і там перехоплювати дзвінки, то при маніпуляціях юзера з комп'ютером може закритися скайп, з усіма з цього витікаючими наслідками.

айтішнік-балєрина, ці ваші інтернети

Previous post Next post
Up