Якщо ви в 21-му столітті хочете побачити диво, їдьте в Індію, там завжди всьо дивно.
Такими словами я розпочав писати цю розповідь, бо від самого початку моєї мандрівки шось пішло не так.
Був чудовий зимовий, дощовий день, коли я приїхав у Львівський аєропорт Данила Галицького.
Літак о 13:20, поспішати немає куди. Я пройшов чекін ось вже нас сажають в літак, аж раптом почався досить сильний дощ. Дядько шо садить на літак запевнив, шо всьо в порядку і для літака той дощ то не проблема, АЛЕ....
Ніхто не знав що у Мюнхені дощ в 2 рази сильніший, і внаслідок цього ми запізнимося із прибуттям на надцять хвилин.
Люфтханса пообіцяла, що всьо буде ОК, що вони всьо вирішать в разі проблем. Прилетіли в Мюнхен як я вже казав із запізненням і о ужос: Рейс до Делі затримується на 3 години у звязку із погодою. Міркуючи наперед, що у мене є лише 2 години між літаками в Делі я розумію що я провтикав свій літак на Бангалор. АЛЕ...
Люфтганза сказала шо всьо порішає якщо ми запізнимося.
Вилетіли із Мюнхена. Хочу сказати що частину часу літак таки нагнав, але не всю.
Тепер ситуація: Мій літак відлітає на Бангалор в 9:35 ранку. Ми прилетіли в 9-й (мали бути в 7:20). Як видумаєте що сталося? А ось що:
Поки я пройшов митницю, поки добрався через 3 ряди індійської охорони до каси щоб пройти чекін було вже 9:20. На чекіні сказали не переживай полетиш іншим рейсом. Його просто треба ребукнути. Іди людино в Люфтганзу вони тобі поможуть. Уточнення з Делі до Бангалору я летів JetAirlines.
Прийшов до Люфтханси розслабився весь, а вони мені кажуть, що то не їхній рейс і вони не бачуть у себе в системі навіть мого квитка. Вперше я матюкнувся. Індуси взагалі жахливо не організовані і для того щоб дізнатися що вони мені нічим не можуть допомогти я втратив рівно годину.
Далі найцікавіше, Люфтганзівці кажуть іти до JetAirlines і попросити, щоб мені перенесли букінг на іншу годину. Чувак з Люфтганзи каже: доплатиш там трохи, прийдеш потім до нас напишеш заяву шо ти запізнився на літак і потратився через нас і ми тобі повернемо всі кошти. Я на радостях побіг до каси JetAirlines. Прийшов а та чувіха каже, такого поняття як ребукінг взагалі немає, купляй новий білЄт. Я кажу який на Х... новий білет, мужик казав..... а Вона тікет сер і всьо. Я вивалив 174 долара за сраний білет. Але все ще тішу себе думкою що піду напишу заяву і всьо в кармані на місці.
Прийшов до Люфтганзи, кажу: хлопці я купив новий білет на 16:20 буду нині все таки летіти, але ось я потратив 174 долара, як би то мені їх повернути. На шо той же ж товариш, який мені 15 хв назад казав одне, каже: що Люфтганза для данного конкретного випадку нічого повертати не буде. БО, вони повертають гроші лише тоді, коли різниця між рейсами більша рівна 3-ох годин. Тобто запізнення літака в межах 1,5 - 2 годин то у них допустимо і вони нікому нічого не повертають.
Мені звичайно пофіг, я включу то у витрати і фірма мені поверне, але уявіть ситуацію коли це ВАШІ гроші! Я відверто кажучи був іншої думки про Німецькі авіалінії.
Я всерівно напишу їм листа зі скаргою, мені не тяжко. Крім того дуже детально поясню ситуацію американській компанії Hilton Travel, яка купляла мені квитки і там вже хай розбираються.
Тепер сижу чекаю свій рейс на Бангалор....